7 aylık doğdu oğlum şuna 3.ayına giricek ama hala gündüzleri falan çok uyuyor acıkınca kalkıp mamasını yiyor sonra yine uyuyor hemen normal mi bu 3 ayda normal doğan bi çocuk gündüzleri uyanık olduğu da oluyor diye biliyorum prematüre olunca farklı oluyor sormak istedim bilen varmı