karsiyakalianne Sevgili anneler, zaten hamilelikten önce selülit sorunum vardı dogumdan sonra nedendir bilmiyorum arttı. Var mı azaltan yada çoğalmasını engelleyen?
Betim karsiyakalianne aaaa benim hiç selülitim yok diyenler gelir birazdan ☺️☺️Gebelikte çatlamayım diye biooil kullanmıştım çatlak olmadı hızlı kilo alıp vermekten oluşuyor selülit zaten .. başka bilgim yok☺️☺️
mariecurie20 karsiyakalianne at kılı fırçası kullanın aşağıdan yukarıya uygulayın sabah akşam çok iyi geliyor. Bir de spor hareketleri var youtubedan bakıp yapabilirsiniz. Kremler de var ama ben kullanmadım. Benim de hamilelikten sonra oluştu ama geçti hemen fırçayla
GokturkAlp karsiyakalianne The touch me selülit kremi ve at kılı fırçasını bir araştırın isterseniz. Faydasını görenler var.
karsiyakalianne Betim dogum yapıp da selüliti olmayan varsa helal olsun valla 😅 aynen haklısınız ben çok hızlı kilo verdim bu yüzden arttı sanirim..
karsiyakalianne Betim ah ah olmaz mı 😔 bir krem aldım krauterhof diye ama ise yarar mı deneyip gorcez bakalım