Tgbabrn CanMat ben doğduğu günden beri kullanıyorum çok severek içiyor gaz problemimiz olmadı. Doyurucu kilo alımı güzel
YeldaKuzey CanMat bebegim yeni dogdugunda aldık 1 ay kullandı aşırı gaz yaptı hatta hastanelik oldu. Ama her bebek aynı degildir tabiki deneyip görmekte fayda var canım . Bebeğim 7 aydır sma içiyor hic bir sıkıntı olmadı cok şükür