miladeniz Şu an atak döneminde o yüzden sürekli emmek istemesi çok normal, emin ol tokluk hissi var 😊 Bebekler sadece emmeyi ve ağlamayı bilerek doğuyorlar; tüm dertlerini ağlayarak anlatıyorlar ve hepsinin çaresi emmek. Acıkırsa, susarsa, yorulursa, uykusu gelirse, canı sıkılırsa, güvensiz hissederse ya da korkarsa daima emmek ister. Bu çok normal. Bizim daha çok sabretmemiz lazım bu dünyaya alışana kadar böyle olacak 😊
Sağmak konusuna gelince de, 5-10 cc, daha fazlası veya daha azı senin sadece o an ne sağabildiğini ifade eder. Aa memede süt yok anlamına gelmez. En etkili sağım yöntemi elle ya da elektrikli sağma makinesi. Elektrikliyse makine memedeki kahverengilik ölçüsüne göre başlığı değiştir, yok manuel el pompasıysa memeyle uyumlu olmayabilir bazısı meme ucuna büyük bazısı dar geliyor. Bunlar elde edeceğin miktarı etkiler. Elle sağmak çok etkili oluyor dik otur eşin tam göğüs arkasına sırttan masaj yapsın sen de memene boynundan koltuk altından gelerek masaj yap yavaş yavaş, sonra da ağzı geniş bir kaba doğru hafif eğilerek sağ çok etkili bir yöntem. Her zaman pozitif düşün. Bol bol su iç, su mideni bulandırıyorsa tarçınla limonla tatlandir öyle iç ya da sıvı tüket çay çorba falan. Bitki çayları süt arttırmaz hatta uzun vadede azaltır bile, iç ama çok abartma derim ben. Moralini de yüksek tut. Bildiklerim ve uyguladıklarım bunlar. 😊