Lütfen yardım edin anneler, bugün 3. günümüz şırıngayla kuş besler gibi besliyorum, sağıp veriyorum ama bebeyi almıyor. Kucaktayken ağlıyor. Tepemde kayınvalidem sürekli kaç dakika emdi, emdi mi, emzir hadi, emmiyor mu falan diyip duruyor. Nolur bir şey söyleyin. Çaresizlikten oturup ağladım. Hiç mi almayacak memeyi?