Merhaba anneler. Bebeğim kırk günlük yanımda bir hafta annem bir hafta kaynanam kalıyor. Çocuk ne zaman ağlasa kaynanam abo ayağını çekiyor gazı var kimyon kaynat diyor. Hergün hergün kimyon vermek istemiyorum karşı değilim çok sancısı olursa veririm ama her ağladığında kimyon veremem. Siz veriyor musunuz ne sıklıklı veriyorsunuz acaba 🌸