Benimde eşim covid pozitif çıktı bugün 2. Günü. Belirtileri ateş oldu 29 lik dışı şişmiş ti ondan sandık.3 gün ateşledi Sonra öksürük ve halsizlik başlayınca test verdi pozitif. Ben vermedim emziriyorum ilaç kullanmiycam. Bari görüp psikolojimi etkilemek istemedim. Kesin geçmiştir bana da inşallah bebeğime geçmemiştir. Sabah akşam dua ediyorum ateş ölçüyor um. Tets çıktıktan sonra mı yoksa belirtiler başladıktan sonra mı bana bulaşır. Yani benim test pozitif coktiktan sonra 2. Günüm ama belirti olalı 5.gun bende de olsa belli olur muydu.