Yeliz1905 Ek gıda kaç öğün veriyorsunuz acba? Ve emekleme anne baba deme olayları ne durumda ? bizde tık yok daha yüz üstu bile yatsa kıymetler kopuyor
Belinay2407 Yeliz1905 3-4 öğün veriyorum emekleme pozisyonuna geliyor ama emeklemiyor bizde de yok henüz kelimeler
Minikannesi00 Yeliz1905 en az 3 öğün ek gıda veriyorum. Emeklemiyor sürekli yuvarlanıyor . Baba ve dede diyor
Minikannesi00 Yeliz1905 canım maşallah benmki çok iştahlı ya yemek için ağlıyor ,midesi büyüyecek diye korkuyorum . Ek gıda yediğinde 2 saat birşey vermemeye çalışıyorum
Mervee35 Günde 3 öğün ek gıda veriyorum. 4 kere de emiyor. Ba Ba Ba diyor. Alkış yapıyor ❤️ ayakta durmayı çok seviyor ama daha emekleyemiyor☺️