Cansuediz Merhaba sağlık ocağından verdıklerını mı yoksa doktorun verıdgını mı kullansam çok kararsz kaldım siz hangısınden menunsunuz
Bebisiiiim Cansuediz biz doktor değiştirdik. Yani araştırdık vs vs tecrübeli bulduk bize sağlık ocağından verilenlerde genelde kabız iştahsızlık oluyor içinde paraben var kullanma dedi tamam dedik
AyazMerve Cansuediz 4. Aya giricez , sağlık ocağı verir onu kullanmayın biz 6. Ayda başka markaya başlayacağız dedi.
Arasannesi Cansuedizsaglık ocagı vegaferon vermıstı bebegımın kakasında kan yaptı.oyuzden doktor tavsıyesı ıle ferruma gectık hıcbır sorun yaşamadık
Cansuediz Bebisiiiim bu devir damladada bıze parafen var demıstı doktorumuz sağlık ocağından verıdıklerıne. Kanda damı varmış ya şaka gıbı
151120 Sağlık ocağının verdiğini kullanayım dedim kabız oldu kızım dr konuştuk başka marka söyledi onu alcaz bestrion dr önerdiği
Cansuediz 151120 ya herkes öyle dıyo kabız yapıyo dıyo bende verdıklerını kullanmıyım sağlık ocağının. Çok sagolun
Bebisiiiim Cansuediz varmış maalesef o sebeple ki çok önemli bıngıldak kapanması boy atması kemik gelişimi için. Zaten gazlı bebek çekilmiyordu kabızlı hiç çekilmez 😣
Cansuediz Bebisiiiim ay aşırı usluydu sakındı bebegım bu kan damlasını üç kere kullandım huysuzlandı ondan arastıryım dedım😔
Cansuediz Durukusunannesii sağlık ocağından aldığım damlayı doktorum kullandırmamıştı. Aynen canım kabızlıgı ondan olabılır
Bebisiiiim Durukusunannesii onu da dışardan aldık bilmiyorum. Vitasanol kullanıyordum d ile birlikte doktor zaten vitasanolde d var dedi sadece onu kullansan yeter dedi. Diğer d vitaminini ben kendim kullanıyorum 🤣
idilbilgemom Cansuediz kan damlaları bazı bebeklere huzursuzluk yapabiliyormuş bizim doktorumuz 2-3 gün ara verip gözlemleyin düzelirse önümüzdeki ay biraz daha büyüdüğünde başlarız demişti 🙏🏼
Omerkayra1 @Cansuediz saglik ocaginin verdigi ne deviti ne vegaferonu kullanmadik. İkisi de asiri derecede gaz ve kabizlik yapti. Doktorun onerdigi diger damlalari aldik.