Kızlar 2 hafta önce oğlumun bi rahatsızlığından dolayı hastaneye gitmiştik. O günde burnu akıyordu gitmişken doktorumuza söyledim. Dışı"Mavi" şişe olan Aferin şuruptan verdi. Ağrı kesici Ateş düşürücuymus o. Neyse onu 1 hafta falan kullandık düzelmişti. Bugün sabah aşı ya gittik geldik. Biraz önce yine burnu akmaya başladı. Bende doktora götürmek yerine kendim tanıdık eczaneye gittim aferin şurup almaya. “Kırmız” kutulu olani verdi. Oda soğuk algınlığı içinmiş. Kutuda 6 yaş altındakilere kullanılmamalıdır yazıyor. Hemen aradım. Yaşını sordu 13 aylık dedim. Çay kaşığının ucuyla verebilirsin dedi. Ben yine de burada anneler özellikle tecrübeli anneler çoğunlukla olduğu için sormak istedim.