benbirkekmiyim Merhaba, yağlı anne sütü için, bebeğin kilo alması için tavsiyeleriniz nelerdir. 4 ay 15 günlük kızım 7 kilo. Doktor kötü değil ama az kilo almış 1 kilo alması grekirken bu ay yarım kilo almış dedi. Neler yapmak lazım. Teşekkürler şimdiden
Bebisiiiim benbirkekmiyim doktorun bence yüksek gitmiş benim kız da 5 olacak haftaya yarım kilo almış bu dönemde 1 kilo şart değil az alacak dedi başka doktora danışabilirsin bende bi doktordan başka bir doktora geçtim ama protein ağırlıklı beslenirsen olur inşallah yumurta yoğurt yeşil sebzeler.
Mehmetim01 benbirkekmiyim dogum kilosu kaçtı acaba 4aylik 7kilo normal aslinda bazı aylarda az kilo alimi oluyor
vebebek benbirkekmiyim yediklerinizin kaliyesini artırın yani bol protein yani et, balik gibi, bitkisel yağlar kuruyemiş tahin gibi
benbirkekmiyim Bebisiiiim kilo aldırmaya çok meraklı gibi geldi banada acıkcası. Süt ürünleri ve yumurta alerjisi var onları yiyemiyorum. Meme reddi yasadık üstelik kafam karıstı
Ozgediz Kızım 3aylık 600 gram almışız sadece kilosu 6350 mama takyesi verdi doktorumuz sütün azalmış dedi :/ helpme
BirAnneBirBebekkkKk Ozgediz doktoru dinlemeyin eğer çocuk huzursuz değilde zaten 500 gr alması bile normal yani kilosu gayet iyi banada 200 gr almıştı bebeğim mama dediler içmedi 3 tane mama aldim sonradan vazgeçtim çünkü bebeğim huzursuz değildi ayrıca süt artırıcı çay aldim bakalim bebeğim kaç kilo aldı metal ediyorum ben faydasını gördüm öneririm dilruba demirezen instagramda çok iyi bir ebe
Ozgediz benbirkekmiyim bencede öyle okudugum bütün sayfalarda aynı şey sölüyor ama mama başlayın dedi doktorumuz sağlık durumunda bir sıkıntı yok ama az kilo almışsınız dedi kzıım gece beslenmiyor benim birde uyandırdıgımdada kıyamet kopuyor ve kesinlikle ne meme ne biberon hiç birşeyi almıyor kafam cok karıştı
benbirkekmiyim Bebisiiiim kime moral verilmiyor anlamadım yorumunuzu iyi değilsin meraklısı olacak bir cevap yazmadım kimseye.
Bebisiiiim Eslemveannesi benim yeğen 1.5 yaşında olacak 9500 aman küsüratların ne önemi var Allah ömür verirse ben eninde sonunda senin benim gibi olacaklar ❣️
benbirkekmiyim Ozgediz Ozgediz bizimde hiç beslenmediği geceler oldu ama sonra düzeldi 1 maksimum 2 kere emiyor gece. Ben farklı bir doktora daha götürdüm kesinlikle 1Kilo dye söylenmesi hatalı dedi. Sağlığı yerinde cok takılma dedi içim rahatladı