MehmetefeM21 hiç acele etmeyin şimdi bir problem yok gibi görünebilir ama ileriki yaşlarda bağırsak hastaliklarina zebebp olursunuz onun böbrekleri henüz o besinleri filtreleyemiyor vücut için çok zorlayıcı bir işlem oluyor yazık hiç yapmayın gerçekten 6 aydan sonra da gayet güzel alışıyor bebekler ömür boyu yiyecek zaten hiç acele etmeyin kimse aç kalmaz