Arkadaşlar kızımın gözü doğduğundan beri akıyordu 1 gozu düzeldi akıntı olmuyor ama sağ göz hala akmaya devam ediyor masaj falan yaptım ama birsey değişmiyor göz kanalı tıkalidr diyen doktorlarda olmustu masaj yapın demişlerdi ama 18 ayimizdayiz her uykuda kapanıyor güvenebileceğim göz doktoruna ihtiyacım var tecrübe önerilerini bekliyorum