Bebeğim 7 ay 12 gunluk. 40ım çıktıktan sonra 3 gun kadar cok hafif kanamam oldu sonra yok yok. Test yaptim negatif. Artık adet olmak istiyorum sanki adet olsam karnim rahatliycakmis gibi hissediyorum. Benimle doğum yapanlarin adeti duzene girdi yani. Sizler sezeryandan sonra ne zaman adet oldunuz??