Hanımlar hastaneden geliyorum kızım sağolsun yıktı geçirdi hastaneyi hemşire anlattı ama kafam bir milyon şu an bebeğin ağlamasından hiçbir şey duyamadım duyduğumuda hatırlamıyorum, anladığım kadarıyla şöyle birşeyler dedi gazlı bezle silip torba taktı 2 saatte bi değiştir bunu dedi sabunlu suyla yıka dedi ikide şırınga verdi birini 1 ml birini 4 ml dolduracaksın dedi neden yedek torbalar verdi anlamadım taktığı torba kayar falan diye mi verdi o yedekleri bi torbaya yapsa ben ondan şırıngalara çeksem olur mu, torbayı kontrol ettim hiç idrar yok içinde hep bezine akmış ben bu idrar alma işini nasıl yapacağım bilen anlatabilir mi bir yerden uygulamalı videosunu falan bulabilir miyim, bide kaka tahlili gibi yarım saatte yetiştirmem gerekir mi?