Dedinaber ya emmede sikinti yok ama ben hic mama taraftari degildim kaynanam 3 aylikken mama ver diye tutturdu vermedim emerken sutum akiyirdu o kadar emerdi,hatta ben yok canim bi gunde midesi buyumediya demistim ama oyle oluyormus sanirim cunku benim kiz agliyorsa ya ac ya uykusu var yani oyle oluyormus gercekten de benim tecrubem bunlar mama vermek istemeyebilirsin ama istersen farkli yollari bi dene kasik mamasi gibi ne biliyim yani doktorunla gorus bi istersen bana herkez ac olsa mamayi icerdi dedi kimse baska biberon dene demedi.belki senin cocugunun sikintisi farklidir bilemem ama ben cok sikinti yasadigim icin onermek istedim herkeze de soyluyorum