Mne1mom Merhabalar 🙋🏼♀️ 9 günlük bebeğimle emme problemi yaşıyoruz göğüs uclarım çok yara şu meşhur l ile başlayan adı neyse kremi kullandım ama işe yaramadı sağlık ocağıda bi krem yazdı o da işe yaramıyor gogus ucu silikon ile emziriyorum zaten ucu yok ne yapacağım tavsiyesi olan var mı
Esmanur7 Mne1mom gümüş kapakları deneyebilirsin çok işe yarıyor doğal yoldan iyileştiriyor 😊 ya da ayva çekirdeklerini az bi suya koy bi kaç güne jel şekline geliyor göğüs uçlarına sürebilirsin yıkamada gerek yok oda doğal çözüm😊
boncuk- Mne1mom yara için gümüş kapak. Benim de göğüs ucum yok ama engel olmadı pek tabi emdikçe az da olsa çıkıyordu
Yavrusununannesiii Mne1mom canım tereyağ sür anında iyileştiriyor her emzirme sonrası emzirirken de silmene geeek yok
Tospikkkk Mne1mom ben kırk gün çektim bu illeti garmastan pomat diye bi krem var onu alın sürün ve arada gümüş kapak taktım ikisi birden işe yaradı almadıgım krem yapmadıgım kür kalmadı bu ikisi işe yaradı
ozsim Mne1mom kullanmadığım şey kalmadı, gümüş kapak, göğüs kqlkanı, lansinph krem filan hep uzattı süreci. Mustela göğüs ucu krem kullandım içeriği doğal . Zeytinyağı var çabucak geçirdi benimkini .temizleme gerektirmiyor.