Mom34743 Oğluşumun doğum gününe 2 ay kaldı. Önümüzdeki ay fotoğraf cektirmek istiyoruz insallah. Sincan da oturuyorum. Çok fazla uzak olmadan güzel çekim yapan bildiğiniz fotoğrafçı var mı kızlar 😍😘🥰
Woody Mom34743 yeei nerede bilmiyorum ama Dilaranınbebekleri ydi sayfanın adı sanırım. Bakabilirsiniz.
Sakvarelo Biz bağlıca Tarafına gitmiştik çokta güzel oldu çekimimiz çokta eğlenceliydi. Güzel ömürleri olsun inşaAllah😍
Mom34743 Sakvarelo amin canım inşallah cümlemizin bebişi 🥰 konsept olarak mi çekiliyor stüdyo mu yoksa eve mi geliyor biraz bilgi verir misin hiç bilmiyorum çünkü 🤦
Sakvarelo Mom34743 biZim gittiğimiz yeşim hanım evinin bir yerini stüdyo yapmış. Bi tanıdık vasıtayla gittik biz. Konsepti ve kaç konsept olacağını çeken kişiyle birlikte siz belirliyorsunuz.
Mom34743 Yesimkvrk canım ben çekim yaptırdım ve hayran kaldım gerçekten o kadar güzel bı çekim oldu ki sana da tavsiye edeyim dedim 🥰😍
[silindi] Asel photography diye biri ile görüştük her görüşmede farklı fiyat verdi guvensiz geldi vazgeçtik aklınızda olsun