Mirosumm biz de 5 ay 19 günlüğüz🥰 6. ayda başlıycaz tadımlarla ilgili fikrim yok ama alışverişi yaptım🙈 ikea buharda pişirme aparatı ve antilop mama sandalyesini aldım buradaki annelerin ve kullanan arkadaşlarımın tecrübelerine dayanarak geldi gayet güzel tavsiye ederim.Oioi vakumlu tabak, çorba kasesi ve silikon kaşık aldım. 2 silikon önlük 2 tane de yarım kollu su geçirmez önlüklerden aldım. Mycey püre kaşığı var ikili set halinde onu aldım. Yoğurt mayalamak için paşabahçenin 40 cc ve 200 cc cam kavanozlarından aldım bir de cam rende. Meyve filesi ve alıştırma bardağı kaldı onlar için burda bekleyim ben de😊