Yerinizde olsam hemen başka bir doktora gösterirdim bebeğim daha bir buçuk aylıkken aynı sorunu yaşadk götrdüğmz doktor sadece burnunu temizledi ve eve gönderdi bi kaç gün sonra başka doktora götrdm ciğerlerinin çok fazla iltihap topladığını yoğun bakımlık bi halde olduğunu ve hemen yatırmamız gerektiğini söyledi bronşit+zatürre olmş bebeğim hala vicdan azabını çekerim bebeğim nefes bile alamıyoken neden başka doktora götürmedm ve ilerlemesine izin verdim diye🥺