Kizlar kizim 17 aylik. 1 ay once desteksiz uykuya gectik. Odasinda kendi uyuyor ben o uyuyana kadar yaninda oluyorum sonra odama geciyorum. Bazen yatirdiktan iki uc saat sonra aglayarak uyaniyor. Odaya gidip sakinlestirmeye calisip yatirmaya ugrastigimda daha da siddetleniyor bu durum ortalama 2 saat suruyor. Dun yorgun degildi uykusuni da aldigi bi gunun gecesinde oldu. Yine ayni seyi yasadik cok korktum ole agladiki heryere kustu cok siddetli. Biyeri agriyormu hastami derken yorgun dustu uyuyakaldik yaninda yattim. Acaba bunu yasayan birileri varmidir. Bi rahatsizligi yok cunki psikolojik midir anlayamiyorum o esnada cok emdiseleniyorum elim ayagim dolasiyor.