Elizaninanasi01 İlk dişini 11 aylıkken cikardi üst dişi çıktı şu an toplamda 6 dışı var ustte 4 altta 2 alttakilerin çıkmasını beklerken köpek dişinin bı arkasındaki dışı patlamış şu an 18 aylık olmak üzere neden böyle bu dişler
Zekimurendebizigorecekmi Elizaninanasi01 😁😁 ya çok tatlı görünmüyorlar mı böyle seyrek dişli halleriyle .. Benim kızımın da öyle ama dert etmiyorum :)
55eren55 Elizaninanasi01 benim oğlumunda ilk dişi 9 aylıkken çıktı bi tane çıktı sadece sonra Alttan iki tane daha çıktı 11 aylıkken alt dişlerden sonra üst dişler patladı her çocuk özeldir
Avukatannee07 Elizaninanasi01 oğlumun üst yan keserler önce çıktı sonra ön dişleri çıktı sırasız da çıkabiliyormuş dişler
Elizaninanasi01 Zekimurendebizigorecekmi gerçekten çok tatlı ben sadece sağlığıyla ilgili endişe ettim normalde dişler sıralı olarak çıktığını bildiğim için
Zekimurendebizigorecekmi Elizaninanasi01 Dr nuza sordunuz mu bilmiyorum ama diş konusunda sıralı da çıkabilir yavaş yavaş aralıklı olarakta tamamlanabilir bence :) Zaten diş çıkarma sırasına çıkabilir deniyor kesin şu zaman aralığında çıkmalı demiyor o yüzden dert etmedim :)
anakraliceee @Elizaninanasi01 bizimde iki alt iki ust çıkmıştı sonra onlar 4 er tane oldu 8 dişimiz varken 2 azı dişi patladı çıktı şimdi 4 kopek dişi birden geldi uçları çıkmış 16 bucuk ayligiz