Henakiz benim göğüs ucum olmadığından sağıyorum aylık kontrol de doktor emmesi nasıl diye sorduğunda emmiyor sağıyorum dedim demedipini bırakmadı o alışır dı göğüsün çıkardı vs ama olmuyor öyle de besleniyor böyle de napim şimdi 😀 birde biberonu ittiği zaman bakıyorum az içmiş hemen omuzumda gazını çıkarıyorum tekrar deniyorum saldırıyor resmen biberona , aklınızda bulunsun 😘