Aydenizerdogmus Kızlar eşime aldırdım heycanla gelmesini bekliyorum beneğim rahatlıcak sonunda inş iyi gelir 🤔, benim göğüs ucum olmadığından sağarak süt veriyorum bebeğime. 2 aylık 100 cc içiyor. Nasıl kullanmam gerek
Efeefe52 Aydenizerdogmus üzerinde ölçüsü yazıyor olması lazım şu an tam hatırlamıyorum ama çok bekletmeden tüketin donuyor fazla beklerse 🤗
Woody Aydenizerdogmus 100 cc için 1 ölçek normalde. Abcak tavsiyem yarım ölçek işe başlayın. Eger kusması devam ederse biraz arttırın Öyle öyle deneyerek olmazsa 1e tamamlayın. Bazen daha azı bile yetiyor çünkü
Aydenizerdogmus Efeefe52 tamamdır teşekkür ederim birde biberon ucubun çok küçük olması gelişini engeller mi biberon da aldırayım mı🙃😀
Aydenizerdogmus Woody adınızı unuttum tamda sizi arıyodum sormak için😀 aynen şimdi denemek için en azıyla başlarım heralde inş kabız yapmaz zaten gaz sorunumuz var🥴
Efeefe52 Aydenizerdogmus zannetmiyorum engelleyeceğini ama engellerse falan iğne ucuyla azıcık açtırırsınız.
Woody Aydenizerdogmus reflü postu gördüm mu kaçırmam., 😀 Colinox ve maflor plus kullandık hep. Probiyotik başlayın kesinlikle. Bir de alışma surecınde 2 gunde bir kıvamlı yapıyordu. 2. Gunde yaklaşırsa zeytinyagı verıyordum şırınga ile Bir de hep avent tek delik biberon kullandım. Bi dr 30 cc karıştırıyordum. 100 cc için ekstra bir şeye gerek yok Karıştırıp bekletmeden verin sadece
Aydenizerdogmus Woody bizede doktor ilaç vermedi ama bilmiyo ki çocuk uykuda çırpınıyor resmen kusmasınj da geçtim uyku uyumuyor hep bölünüyor uykusu 😒 biogaia da bize sancı veriyor ama bakalım bir deniyim olmadı 😊😊
Biscolataerkegim Aydenizerdogmus Evet her öğünde yapacaksın ilaç değil çünkü. Keçi boynuzu özünü toz haline getirmişler. Bu sayede sütün kıvamı koyulasacak midesinde uzun süre kalmasını sağlayacak
Biscolataerkegim Aydenizerdogmus Canım ilaç da fayda etmiyor inan kaç tane kullandık. Hatta bu toz bile tamamen geçirmez sadece biraz kusma miktarı azalıyor. Ne zaman ki bebeğinin sindirim sistemi tam anlamıyla gelişir o zaman tamamen kusma kesilir. Bazı bebekler 6. Ayda ek gıdaya başlayınca kesiliyor bizim 9.ayda bitti bazı bebekler de bir yaşına kadar. Bebekten bebeğe değişiyor işte
Aydenizerdogmus Biscolataerkegim hadi bakalım inş iyi gelir sizlere güvenerek aldım çok teşekkür ederim🥰