Kızlar merhaba bebeğim 7 aylık. Bugüne kadar pişik olmadı hafif kızarıp geçiyordu en fazla. Ev yapımı kantaron kullanıyorum. 1 ay öncesi kulak iltihabı geçirdi o sıra pişik oldu. Sonrasında azalıp artan şekilde devam ediyor geçiremedim. Yediğinden mi, bezden mi , dişten mi anlayamadım. Pişik için ne önerirsiniz ilerlemeden kullanayım .