Mom420 Kizlar ogluma balik yagi onerir misiniz balik tuketemiyoruz. Hemde hic birsey yemiyor belki istahi acilir?
ipek39ela Mom420 ocean veriyorum ben kuzum 13 aylıktan beri balik yemediği günler portakal aromalı severek içiyo
kahvekolik_anne Mom420 biz möllers kullanıyoruz severek içiyor kızım. Şişeyi gördüğü zaman heyecanlanıyor resmen 😃
Pekmeziletahin Mom420 diğer söyledigini ben kullanmadım kokusunu yada ne kadar işe yarıyor bilemem ben möllers kullanıyorum oğlumda içiyor başka denedim nutrigen mi ne çocuk agzını açmadı kaçtı istemedi ama möllersi ben unutsam da o gösterir ister içmek için
Fatmacicek Dün aldım ben de möllers , tutti Frutti tadı çok güzel kendimde içtim meraktan ☺️🙈 o kadar pahalı madem bi bakmak lazım
Mom420 Fatmacicek Fatmacicek saglik ocagindaki doktor da onu onermisti 3 ay içinde tuketmek gerekiyormus hatta annesi babasi sizde kullanip hemen bitireblrsnz dedi. Doktor hanimda cocuguyla birlikte ailecek iciyolrmis balik tuketmedgnde 3ay icinde bitmesi lazimmis acildiktan sonra yani sizde iceblrsnz canm
GokturkAlp Fatmacicek Möllers pahalı olmasının sebebi ithal olması. Ocean yerli ve değerleri möllersden bir tık daha yüksek. Tadıda çok lezzetli. Ama hiç bir balık yapı iştah açmaz. Omega ve b vitamini takviyesi için kullanılır. @Mom420
Batimoms GokturkAlp mollers in pahalı olmasının sebebi gerçek bir omega 3 olması. Insanlar karıştırıyor balık yağı ve omega faklı şeyler. Mollers norveçte morina balığının karaciğerinden elde ediliyor pahalı oluşu buyuzden. Balon yağını balığın kendi etinden de sağlarsın bisekil.