Benimo Denedim başaramadım, çok hassas davranılması gerekiyormuş. Anında hissetti ve asla almadı, kopardığı kıyamette cabası.
3.aya girerken başladı bizde de 4 buçuk aylık oldu pes etmedim hala emiyor ve hala tam memeye dönmedi çünkü 24 saatte 2 kez mama veriyorum biberon var hayatımızda. Uykuya geçişte emzirin, uykudan uyanacak gibi olduğunda uyanmadan hemen memeye alın. Emzirirken etrafınızda uyaranlar olmasın TV sesi,fazla ışık ve başka insanlar gibi. Kısacası yalnız loş ışıklı sessiz ortamda emzirin. Uykusu yok ve karnı açsa kucağımda emziriyorum hopla zıpla eee eee piş piş kandırıyorum tabi tutana kadar biraz ağlıyor. Zor bazen doyana kadar kucağımda emiyor kollarım sırtım tutmuyor ama bebişim için değer. İnşallah kısa sürede atlatırsınız 🙏🏻