Bekarsa tedavisi olmuyo diye biliyorum alttan muayene edilmesi gerekiyor çünkü güzelce karindan da gözüküyor ama alttan gözüktüğü kadr değil ben evlendikten sonra kosa kosa gittim doktora çünkü bekarken dogum kontrol haplari veriolardi hep adet düzensizliği icin süleymaniye kadın doğuma gitsin orası iyi