Merhaba Anneler
Bebeğim 2 aylık ve 3 gündür kakasını yapmıyor gün içinde ve geceleri cok ağlıyor kriz derecesine geliyor ilk doğduğu zamanlarda günde en az 4 veya 5 sefer bez değiştirirdim üstüne gececek kadar yapardı 1 aylık olunca günde en fazla 3 e düştü 2 aylık olduk 1 veya 2 sefer yapıyordu yine cok olmasa da ama su son 3 gündür yapmıyor neden olur bilgisi olan var mı acaba sütümle mi alakalı beslenmiyor mu nedir bilemedim ilk kızım da mama kullandım o yüzden emzirme konusunda bilgim yok maalesef süt yararsa ne olur doyurursa ne olmaz gibi yardım edin