Fatmanurr sonra bıraktırmak gerçekten zor ben 24 aylıkkken ucunu kesmiştim emziğin. Böcekler yemiş bak çöpe atalım dedm götürdü çöpe attı kendi. Sonra geceleri uyurken bir kaç gün istedi sen kendin çöpe attın dedim. İki gece ayağımda uyudu 🤣 sonra unuttu şükür. Belki sizede fikir olur. Ama evde hiç emzik olmayacak yoksa dayanamayıp verirsiniz. Ben bir kaç defa öyle denedim geceleri dayanmayıp verdm. Ama evde olmayınca veremedim tabi 😂 bide sokağa çıkma yasağına denk getirdim bilerek. Gidip almayalım diye