Prensesannesi38 ben slepy molfix prima baby me 4 markanın de bebek bezini kullandım ve şunu çok acıkca fark ettim ki her markanın bedeni farklı yani 5 numara kiminde bebeğime göre küçük kimi çok büyük ben numaraya göre değil bebeğimin rahat edip etmemesine göre alıyorum yazan kiloyla hiç aynı olmadık biz