yaseminoztrk benim bebeğimde de aynısı vardı. Sağlık ocağındaki ebesi bile anlamayıp isilik dediği için önemsemedik çünkü isilik kendiliğinden geçen bir şey 1 hafta oldu geçmedi. Hatta arttı burun kenarı ve kulak memesi de sarı kabuk tutmaya başlayınca egzamadan şüphelenip doktora götürdük coresatin krem ve mustela krem verdi. Kullanıyoruz geçmek üzere inşallah. Aynı zamanda süt yumurta diyeti yapıyorum. İnşallah sizinki geçici bir şeydir ama ihmal etmeyin çünkü kaşınıyordur egzmysa