132420 Kızlar bardağa nasıl alıştırdınız su içmesi fln benim kızım bardaktan içerken dişlerini bardağa vuruyor o yüzden içemiyor biberonla veriyorum bazen
iki_prens_annesi_ 132420 bardaktan iciyor cunku oyun yapiyor sonunda elini bardaga sokuyor bende bazen izin veriyorum. Bazen vermiyorum
Mrcemn 132420 sürekli verin kendisi öğrenir içmeyi benim oğlum da içiyor ya boğazında takılıyor ya da içerken köpük yapıyor bütün suyu döküyor 🤦♀️oyun oynuyor yani
aselrigel 132420 bizimki 4 aylıktan beri bardaktan su içiyor 😃 bardakta denedik içti ondan sonra hep bardaktan içiyor
DCK62 Bende su içme biberonları var yandan tutmaçlı ondan veriom bardakdan versem hem döker hem üstünüde ıslatır 😂
GoGirl 132420 pipetli sulukla veriyorum ven arada bardakla cok su iciyor suluk hep ortada bardakla biraz icip oyun yapiyor püskürtüyor dokuyor ustunu islatiyor