Htcayaz ben tayt aldım daha 1 hafta felan oldu ama ben spora gitmiyorum evin icinde is tutarken giyiyorum arada sıradada dısariya oglumla yürüyüşe cıkıyoruz terletiyor baya pantolonda etkisini gordüm sanki belinde bolalma oldu keşke spora gitsem sporla çok güzel veriliyormuş ben kulanıp memnun kalanları görünce siparis verdim bakalım sonuç nasıl olucak spor yapıyorsun ya kesin sonuç alırsın canım 😊