Annelerrr doğduğunda alnında falan bayağı tüy vardı. Az bi dökülme oldu ama tamamen değil. Ne diyorsunuz böyle kalma ihtimali var mı?? Kızım 5 aylık. Yoksa illaki tamamı dökülüyor mu?? Bi yandan düşünüyorum daha önce alnında kıllar olan çocuk görmedim yani 😄😄