annelikhalii 13 aylık olana kadar aynı durumdaydık çorba yapar içine ekmek atar blendırdan geçirirdim sonra birgün artık yeter dedim kendi kendime çünkü yemek istediği şeyi gayet ısırıp çiğneyip yiyordu… blendır yapmayı da ben istemedim ek gıdaya geçince hep çatalla ezip verdim herşeyi ama yemek yemeyi reddedince mecbur kalmıştım ben hiç blendır yapmadım o yüzden yiyor diyenlerin çocuklarının yemek yemeyi sevdiklerini düşünüyorum açıkçası çünkü blendır yapmayı isteyecek anne yoktur diye düşünüyorum eğer bebeği yiyorsa🤷♀️ Neyse daha sonra çorbalarına ekmek atıp blendırdan çekmeden verdim sadece 1 gün öğürdü geri çıkardı yine verdim yine çıkardı yine verdim bir çorbayı 1 saate yakın yedi ertesi gün zorlanmadı bu şekilde bir nebze alıştı hala daha severek isteyerek yemek yiyen bir bebeğim yok ama bölüyorum parçalıyorum yoğurtla bir şekilde yediriyorum böyle yavaş yavaş deneyebilirsin