nefesimm Merhabalar hanımlar. 2 ay 23 günlük kızıma 40 i çıktığından beri damla kullanıyoruz gaz sancısı için. 3 ay da gaz sorunu bitiyor derler ya genelde. Bitip bitmedigini nasıl anlayacağım ? Ya da kullandığım damlayı nasıl bırakmalıyız ?
Busrabektas nefesimm 3.aydan sonra doktorumuz kendisi artik damlayi kesebilirsin gaz sorunu yasamaz dedi ve gercekten de cok sukur bi problemimiz olmadi ama 6 aya kadar devam eden de varmis o yuzden belli bir aydan sonra birakip gozlemlemeniz gerekir.