Herkese merhaba. Birkaç gün sonra 15 aylık olacak aşırı hareketli bir kızım var çok şükür😍 sabah erken kalkarız kahvaltı yaparız ev toplama mutfak toplama sonrasında ilk uykumuzu yaparız. En fzla 15 20 dk uyur. Kalkar ara öğününü yer ev temizleme moduna gireriz😀 gel gelelim asıl meseleye işimiz bitince etkinlik yapmak istiyorum ama ne ben her gün farklı bi şey bulabiliyorum ne de kızım yerinde duruyor🤷🏻♀️ Verimli olamadığımı düşünüyorum. Günlük ev halleri devamında geliyo. Tek biz mi böyleyiz onu öğrenmek istedim. Bu arada oyuncakların yüzüne asla bakmaz. Farklı bi oyuncakta alsak sevmez😀 var mı önerisi olan acaba yalnız olmadığımı söylemek isteyen😌