Sevim_keles aaahh benimde günlerim ağlamakla geçiyor, insan kendini o kadar yetersiz ve güçsüz hissediyor ki. Biberon ile mama hiç vermedim ama yeğenim doğduğundan beri mama içiyordu o da biberon ve mama reddi yapmıştı. Bazen meme veya mama farketmiyor reddetme dönemi olunca hiç bir şekilde beslenmek istemiyorlar