Çocuklar arası yaş farkını degil iki doğum arası süreyi soruyorum canlar 3 aylık bebegım toplam süre 1 yılı aldıgına göre 2 yaşındayken hamile kalsan 3 yasıında olcak bebegin bazı kaynaklar ne kısa nenuzın zaman konulmasın diyor bende kendi mantıgımdan bakıyorum wğer 5nyıl sonraya erteleyeceksem nefark edicek aynınsürwci birdaha yaşayacam hali hazırda yine erken kalkıyorum zaten 3 5yılmsonra niye sil baştan yaşayayım hem kendimaralaronda yaş farkı olup farklı düşünmezler hemde bana kolaylık olur ikisinide birarada büyütür işin içinden çıkarım diye düşünüyorum cocuk sayfasınıda kapat bulunmanın rahatlıgı olur bilemiyorum cok kurcalıyo kafamı ya şimdi olsun ya da yıllar sonra başka bir konumdayken hayatı değiştirmek zor olur bilemiyorum fikri olan?