Irmak45 bende çok inanıyorum böyle şeylere benim erken doğum oldu 37 haftalıkken ağrı nisan gelince hastaneye gittik doğum başlamış dediler eşim eve gidince ona anlattım telefonda süt koy şu duaları oku diye eşim tam geniş bir kaba koymamıs benim 8 cm açılmam oldu ama sonra açılma ilerlemedi ve uzun bir süre sonra zorunlu sezeryana alındım yalnız hastaneden çıkıp eve elince eşimle biz o kadar şaşırdık ki otun bi kısmı tamamen açılmış diğer kısmı kap dar olduğu icin açılmamış eşim de ben geniş kaba koysaydım demek ki senin açılman da ilerleyecekti demiş gerçekten kızlar ihmal etmeyin herşey Allah’tan kurban olduğum yaratmış ise muhakkak vardır bir yararı rabbim yardımcınız olsun 🙏🏻🥰