Merhaba geçen hafta balkabağı tadımı yaptım ağız kenarında kızarık noktalar oluştu doktora attım resmini alerji olabilir ara verelim bal kabağına dedi.Onu bıraktık 5 gün filan rengi açılmıştı noktaların ama hala var.Bu 5 günde yoğurt denedik ve ilk defa dün rengi yine koyulaştı.Neden olabilir sizce alerji sadece böyle kendini belli eder mi?Bunun dışında ne gibi belirtiler yaşadınız siz? (Vücut yanaklarda döküntü, kızarıklık olmadı)