Evim hep 22 derece saabit yarım kollu atlet zıbın üstüne uzun kollu zobın altına patikli alt yada normal alt corap. Sadece banyo yaptıgında ekrsta yelek giydiriyorum bi katt daha gazla giydirsem asla rahat uyuyamaz doktorumda öyle dedi bebekler sıcak sevmez rahat nefes alamazlarmıs gercektende öyle