MelisaAze O kadar mutluyumki zaten hic kizariklik falan olmadı bende sadece bezay lekesi vardi o bile yok şimdi. ALLAH doktoruma uzun ömürler versin elleri dert görmesin😍🥰🤩😘
Bal-Kaymak MelisaAze nasıl kayboldu ya ben hiç tamamen iz kaybolan duymadım 🤭 benimde hiç kızarıklık olmadı zaten. Ama bildiğimiz çizgi duruyor yani 😂 zaten o kadar çok çatlağım var ki sezaryen izi yanında masum duruyor. 😂
MelisaAze Bal-Kaymak ne biliyim vaıla zar zor ışık altında gözükuyor. Catlak bendede var azaliyor ama
MelisaAze Busee04 ışık altında zorla görsüm aynada bakiyorum hic bir şey yox dikkatlu bakinca biliniyor
MelisaAze saclarinayildizdusmus evet galiba lazer dikim cünki ip falan yokdu kendi cürüyüb giden ip falan ameliyatdan cikdim aksamina hemsire pansumana geldi ben düsünüyordumki il buyuk yara falan gibi olucak kirmizi falan ayna ile bakdim hic bir sey yoktu sadece kahve rengi cizki simdi o bile yok
saclarinayildizdusmus MelisaAze ben nırmal doğum yaptım da lazer dikişi duydum canım estetik görünüyormormuş biraz mutlu olduysan ne mutlu sana
121015 Ay benimki mor bile 😅 ins bir gün geçer Allahtan hiç çatlağım olmadı da kurtarıyor durumu biraz