Mom4775 valla canım bende ise yaradı bende yorumlara bakarak aldım cok duyuyodum bu aralar duştan sonra nemli sacima sürüyorum sonra bidahaki duşa kadar halada o kremin vermis oldugu nemlilik duruyo ayrica bende yağ görünümlüluk yapmadi bazi yorumlarda saçta yagliymis gibi gozukuyo diyolar kisiden kisiye degisiyo herhalde