Zey43 Hanımlar ben 7 ay önce sezaryen ile doğum yaptım ozaman ki lohusa kanamam az sürdü ve daha da adet olmadım hiç ara ara baş donmelerim olmaya başladı istahda yok acaba hamile olma gibi bisey olabilir mi ya ihtimal var mı?
Mariposaa Zey43 düzenli adet başlamadıysa gebelik zor ihtimal diye biliyorum gene de test yapabilirsin endişen varsa
ybk2019 Zey43 arkadaşım 7 aylık oldu çocuğu henüz adet görmedi 🙈 gebeliği de yok her ay test alıyor 😂
MinikOsman Zey43 süt emzirdiğin sürece adet olmayabiliyorsun normal canım ben de daha olmadım 7 buçuk aylık
Zey43 HavvaZade evet biliyorum bende 2 ci bebeğime emzirirken hamile kaldım o yüzden sordum hayırlısı olsun insAllah😊
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Zey43 Yapın kesin sonuç alın, adet olmasanız dahi her ay yumurtlama gerçekleşmektedir.
Zey43 AyPerisiVeGokPrensininAnnesi gerçekten mi çok tesekku ederim bilmiyordum en kısa sürede yapicam hemen