Maternalmom-_- aksam sekiz buçuk olur. Babannesine dedesine iyi geceler diler. Yüzüme bakar (hadi gidelim artık) der gibi. Evimize çıkarız. Pencereden bakarız güneş uyumuş bizde uyuyalım artık deriz cama pat pat vurur. Birlikte mama yaparız, odamıza geçer altimizi alır uyku tulumu giyeriz öperim iyi uykular dilerim mama içer döner totosunu yatar ( hasta değilse, huysuz değilse , atakta degilse 20 dk da felan uyur. Her gün süre dehisiyor ama rutin bu.