Kızlar 3 gündür kızıma bi haller oldu asla uyumak istemiyor. Ama uykusu yoktur bırak gelince uyur tarzında değil hiç uyumuyor. Gündüz hiç uyumadı gece oldu koydum yine direniyor. Ama bayağı direniyor deli gibi ağlıyo. Bi yeri agridigindan değil çünkü kalkınca oyun oynuyor. Gece 3 oluyo hala direniyor eşim dün 20 dk salladı ama direnmekten tere battı artık. Eşim kızıyor sen yapıyorsun diyo ağlayinca direk kaldryosun oda öyle alıştı diyo. Ama böyle ağlayarak da uyutmak doğru mu ya kafayı yicem 3 gündür hiç bisey yapamıyorum delircem noldu böyle ya😔