HeartShapedGlasses 5.5 aylık oğlum için hep biberonda 1 numaralı başlığı kullanıyorduk ama artık çok güçlü çektiği için biberonun ağzında tıkanma oluyor o nedenle 3 numaralı 6+ başlığa geçeyim diyorum ama kolaya alışıp emmeyi bırakırsa meme+mama gidiyoruz??
Wolverine HeartShapedGlasses bu aya kadar bırakmasıyla kolay bırakacağını sanmam. Ama ben lansinoh 1 numarasını kullandım hep oğlum bir yaşında. Tecrübe edinenler yorum yapar umarım.
Mommysharkdoodoodoodoo HeartShapedGlasses merak etmeyin bırakmaz ayına uygun kullanın. Göğsünüzden daha kolay çekiyor emerken çünkü göğsünüzde bir delik yok birden fazla var
eceunverkanra HeartShapedGlasses Bırakabilir biberon yuzde 95 gibi yuksek bir oranla meme reddi yapiyor diyor uzmanlar ama tabi bebekten bebege de degisiyor durum.