Alyask ben hiö yapmadım. Şimdi 6 aylık 10 günlük oğlum ama doğduğundan beri de sorun yaşamafık uyku konusunda. Evet başlarda refleksleri kontrol edemedikleri için elleri kendi kendine kımıldıyo o da arada uyanıyodu kendi kımıldamasına ama çok şükür rahatsız edecek derecede olmadı hiç. Nasıl alışırsa öyle gidiyo.